пʼятниця, 10 червня 2016 р.

Підсумки обласного огляду освітніх блогів "Педагогічна блогосфера"


Шановні читачі мого блогу! Хочу поділитися з вами приємною і несподіваною для мене новиною. За підсумками обласного огляду освітніх блогів «Педагогічна блогосфера» мій блог «Блог учителя початкових класів Коломійчук Любові Іванівни» визнано переможцем у номінації «Блог учителя» (Початкова школа) і відзначено дипломом ІІ ступеня.

odaНаказ начальника управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації від 27.05.2016 року №438 "Про підсумки обласного огляду освітніх блогів «Педагогічна блогосфера»" можна переглянути за посиланням: 
   Сертифікат про те, що я пройшла навчання за курсом «Основи створення освітнього блогу» можна переглянути тут.
   Це мої найвищі нагороди за попередній навчальний рік і мені дуже приємно, що мої досягнення отримали таку високу оцінку обласного журі. 
   

Немає коментарів:

Дописати коментар