САМОАНАЛІЗ
ВИХОВНОГО ЗАХОДУ
1. Найменування виховного заходу,
дата, місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.
2. Визначення форми (жанру)
заходу: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний тренінг,
урок самоврядування тощо.
3. Конкретні педагогічні цілі й
виховні завдання цього заходу (головною метою виховного заходу є зміна
стосунків).
Наприклад:
• Виховання інтересу до
спорту, техніки, науки, мистецтва, політики, тощо;
• Формування здатності до
збагачення власного внутрішнього світу, самовиховання;
• Зміна характеру
міжособистісних стосунків у класному колективі (виховання в учнів поваги один
до одного);
• Зміна ставлення до
якогось члена колективу (в результаті його цікавої розповіді про своє
захоплення, про яке ніхто раніше в класі не знав, у нього можуть з’явитися
товариші);
• Виявлення, розвиток
здібностей будь-якого із членів колективу, забезпечення зміни його ставлення до
себе;
• Вивчення учнями правил
поведінки (етикету): на вечорі, танцях, банкеті тощо.
4. Наявність плану підготовки та
проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність.
5. Участь колективу вихованців у
розробці планів проведення заходу і їх мотивація до активної діяльності.
6. Хід підготовчої роботи, розподіл
доручень, ставлення учасників до її виконання.
7. Педагогічна позиція вчителя,
стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, залучення їх до
роботи в ролі помічників.
8. Врахування вікових
особливостей, індивідуальних і колективних запитів та інтересів дітей.
9. Позиція школярів під час
проведення заходу (активність та ініціатива; байдужість і пасивність).
10. Позитивні, найбільш вдалі
моменти заходу, створення виховної ситуації,
у якій учні відчувають радість,
гордість за себе і товаришів. Хиби і труднощі у роботі, шляхи їх подолання.
11. Ступінь виконання поставлених
завдань.
12. Спрямованість у майбутнє
(наявність перспектив), визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані
проведені заходи, системність виховної роботи у класі.
Немає коментарів:
Дописати коментар